Snö ;D

Var i lilla anneberg igår :) va hos jesper med jenny bergan danne jesper och martin. kul kul :) Sedan idag på morgonen va jag o jenny tvunga att hoppa i snön i bikinis :( buuhuuu ska aldrig mer lägga ut sånna utmaningar på facebook XD ajja sedan blev de åka hem ätte lussebullar 8)  mumms och sedan röra sig mot izaac där gjorde vi de gamla vanliga tjöta skit rökade och kollade på youtubeklipp och sedan gick vi ut och såklart halkar jag MITT i stan o izaac märker inget förens efter ett tag och vänder sig om och ser mig ligga och kräla på marken det tyckte han va skiiitkul :( elakt... ajja nu kommer lite bilder :)








Kan ju lova de va liiiite smått kallt ;) men nu blire duschen och sedan mysa ner sig under täcket och se om jag har någon mysig film

                                                                                                                                                Love ewwe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0